ITIL to nie normy to zbiór dobrych praktyk do zarządzania IT

Jak wdrażać od czego zacząć ?

 

  • Wybranie procesu, który przyniesie najwięcej korzyści w organizacji
  • Procesy, które są kłopotliwe, uciążliwe dla pracowników i organizacji
  • Procesy, które generują znaczące koszty i dużo pracy manualnej
  • Procesy, których brak, lub nieoptymalne działania generuje wysokie ryzyko operacyjne dla organizacji
  • Pamiętamy że wdrożenie procesu to też zmiana postaw pracowników przedsiębiorstwa

 

 

 

 

 

Dlaczego warto wdrożyć dobre praktyki ITIL:

  • poprawiają komunikację z biznesem i zrozumienie IT w organizacji
  • uświadamiają biznes, że warto odświeżać zasoby IT
  • redukują koszty i porządkują procesy nie tylko IT,
  • zmniejszają pracochłonność i eliminują fikcję papierowych procesów
  • znacznie redukują ryzyka operacyjne związane z bezpieczeństwem
  • zwiększają dostępność biznesowych serwisów

 

 

Jak przebiega proces?

  • 1-6 tygodni identyfikacja razem z klientem procesów, zebranie wymagań i oczekiwań biznesowych oraz IT, analiza procesów, ich optymalizacja, przygotowanie business case’u  i planu realizacji
  • 1-3 miesięcy, przygotowanie dokumentacji  procesów – uruchomienie PoC i testy.
  • 1-6 miesięcy wdrożenie narzędzi IT do wsparcia i automatyzacji procesów.
  • 1-2 tygodni – testy akceptacyjne, edukacja pracowników, stworzenie procesów utrzymania, rozwoju i wsparcia , wdrożenie produkcyjne, wsparcie produkcyjne procesu i przekazanie wiedzy do klienta

 

Nasz zespół zapewnia:

  • analizę istniejących procesów IT w celu wyboru najbardziej odpowiednich dla klienta
  • optymailzacja procesów
  • przygotowanie biznes case i harmonogramu wdrożeń
  • przygotowanie PoC
  • przygotowanie procesów i dokumentacji, wdrożenie odpowiednich narzędzi
  • przekazanie wiedzy do organizacji
  • wsparcie po wdrożeniu
  • kompetentny zespół inżynierów
Imię i nazwisko (wymagane)
Adres email (wymagane)
Temat
Treść wiadomości
Dołącz swoje CV
captcha